راديو محطه شمس النهار..شهداء ثوره 25 يناير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شامل لكل ما هو جديد

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حبيبتى يا اغلى الناس
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالأحد يوليو 22, 2012 5:16 pm من طرف ندى العمر

» هاي انا حمادة من اسكندرية وحابب اتعرف علي كل شخصية محترمة موجودة علي السايت
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 22, 2011 9:47 am من طرف vip.lordraiden

» مجنوووونه شمس
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 22, 2011 8:53 am من طرف vip.lordraiden

» حبيبى
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 4:49 pm من طرف Mylovely

» حصريا الحلقه الثالثه عشر من اوهام و احلام
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 4:42 pm من طرف Mylovely

» بالفيديو: إبراهيم حسن يوضح سبب الإصابات الكثيرة في الزمالك، والقادم أفضل
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 1:17 am من طرف zizo sllam

» شبيبة القبائل يهزم الأهلي بهدف نظيف في مباراة "خناقة" الدقائق الأخيرة
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 1:09 am من طرف zizo sllam

» همسات
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالأحد يوليو 18, 2010 8:32 pm من طرف sham0s

» انا جيــــــــت
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 7:53 am من طرف QQ nor alshams QQ

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hmsa
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام Vote_rcapالحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_voting_barالحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_vote_lcap 
shams
الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام Vote_rcapالحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_voting_barالحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_vote_lcap 
jasmein_shekco
رؤا العيون
M.Elka2ed
منه
meme
فاطمة الزهراء
هايدى
naser56

الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shams
Admin
Admin
shams

الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 12:47 pm

مش لقيى ليه اثر

قالها شريف حين عودته هو و محمد والخادم الفرنسى

فقالت هايدى والدموع فى عينها و ضعه راحتى كفيها على وجها
هايدى : انا السبب انا السبب
سولاف : السبب فيه بس يا هايدى
محمد : ارجوكى يا هايدى اتملكى اعصابك و متعمليش فى نفسك كده
هايدى: انا وشريف سبب طفشانه كان المفرود نكلمه ياحسن من كده
منى : محدش له دعوه بشريف كل حاجه شريف شريف
شريف: اسكتى يا منى سيبها تقول اللى تقوله
منى : لا يا شريف كفايه لحد كده انت مش جبل يا حبيبى
هايدى : انا مش هسامح نفسى و لا هسمحك يا شريف لو شمس حصل له حاجه
سولاف : يا جماعه مش وقت نقول مين فينا السبب الوقت اننا نطمن على شمس بجد
شريف: انا عملت اللى عليا و وتعبت ارحمونى بقى و بعدين شمس مش صغير و هو اللى قالها بلسانه كل واحد مسئول عن نفسه
هايدى :انت المسئول عن اللى بيحصل ده كله يا شريف ..و الغريب انك كمان بتلمى اللوم من عليك
شريف : انا السبب ؟؟؟؟؟؟؟
هايدى : ايوة انت مين سبب وجودنا هنا مين السبب فى ضياع شمس ممكن تقولى جوابنى
منى :استنى يا شريف من فضلك يا هايدى كفايه لحد كده و شريف مش هيجوب و مش له دعوه بحد
سولاف و هى تصرخ كأن لدغها ثعبان بصوت رن فى المكان واسكانه الهدواء قائله
__كفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايه حرام عليكم انا تعبت من تصرفتكم بجد . ارجوكم اسمعونى
**********************************************************************************************
"كنت اعلم انك سوف تعود "
قالتها ساره حين رات شمس واقفا على باب المنزل ، فقال لها شمس قائلا
__لا انا رجعت بس عشان لقيت ان مش من الذوق انى امشى و مش اشكر اللى انقذ حياتى انما مش راجع عشان مساعده يعنى و لا حاجه .
ساره : هههههههههههه نعم نعم باطبع مسيو الا تريد ان تخبرنى باسمك
شمس: شمس
ساره: معذرا ماذا
شمس : بقولك شمس اسمى شمس ايه تشوفى البطاقه
ساره : اى بطاقه
شمس: بطاقتى يعنى عشان لو مش مصدقانى
ساره : اه تقصود شهود هههههههههههههه لا انا اكذبك اطمئن
شمس: وربنا انتى بت هابله و هتخنقينى
ساره : ماذا
شمس : بقولك هو جدك هيتاخر ؟
ساره: جدى ليس له موعيد محدده فربما ياتى الان بعد قليل ليس له موعيد ترتبط بيه
شمس: ليه بقى جدك ده شغال ايه يعنى ؟
ساره : جدى يجمع الحطب من الغابه و يقوم ببيعه
شمس: اها بتاع خشب يعنى
ساره: ماذا ؟
شمس: لا ولا حاجه ... وانتى عايشه معاه هنا لوحدك
ساره :: نعم فليس لى فى هذه الدنيا سوى جدى فهو كل عائلتى وانا كل عائلته
شمس: طيب باباكى امك اخواتك
ساره: انا لم ارى ابى فى حياتى فقد طرق امى ورحل عند مولدى . وليس لى اخوات اما عن امى فقد توفاها الله العام الماضى
شمس: الله يرحمها ... انا اسف
ساره : لا عليك فكما ترى و كماى يقولى جدى انا فتاه ناضجه فى العشرين من عمرى استطيع ان اتدبر امرى واتماسك عند اللزوم
شمس: يعنى باختصار كده معندكيش دم يعنى
ساره : هههههههههههههههه ماذا
شمس : لا يعنى بقول فتاه قويه يعنى
ساره : هذا ما يقولونه عنى اقر الناس الى ههههههههههه
شمس: تعرفى انك رخمه وبطهقينى بس ابتسامتك جميله
ساره : اشكرك مسيو شمس و انت ايضا يعلم الله انى من اول ما القيت النظر اليك ارتاح قلبى لك و احسست كانى اعرفك من قديم الزمان
شمس: هههههههههه ربنا يخليكى
ساره : و حفظك الله .. ما رايك بتناول مشروب
شمس: ماشى يا ستى يا ريت بس ميكونش خمور
ساره : الا تشرب الخمر
شمس: لا
ساره : نحن ايضا لا نشرب الخمر جدى كان يشرب الخمر بشراهه ولكنى حريصه كل الحرص الا يتناولها و اراقبه بشده
شمس : هههههه ربنا يحفظه ليكى ... طيب هاتى اى حاجه وخلاص
ساره: ما رايك بعصير المانجو
شمس : ماشى يا ستى خلاص نهار اسود مكانش مشروب ده محسسانى انى هشرب فيروز
ساره : ههههههههههههههههههههههه حسننا حسننا *****************************************************************************************************************
دخل حار القصر المبراطورى ومقر الحكم على النائب فرنسوا ليان و قال فى ثبات

__جنرال اندريه اسسبيان يستاذنك بدخول سيدى
*ظهر على وجه النائب فرنسوا علامه المفاجاء و الاطراب فى نفس الاوقت
فقال
فرنسوا:: هل هو بالخارج
الحارس : نعم مسيو
فرنسوا: دعه يدخل اذن ايها الاحمق
الحارس : امرك مسيو
اتجه الحارس ليبلغ جنرال اندريه ببدخول و اخذا فرنسوا يسال نفسه لماذا جات الى مباشره ايها الثعبان
و ماذا تريد
يبدو انه موضوع خطير
خطير للغايه
الى اللقاء فى الحلقه القادمه

https://tamershams.yoo7.com
hmsa

hmsa

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 3:53 pm

شكل البت هايدى بتحبك ياواد وخايفه عليك اهى هههههههههههههههههههههه فى انتظار المزيد ومبروك على الحلقتين
shams
Admin
Admin
shams

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 8:19 pm

شرفنى مرورك يا قمرى ربنا يحفظك ليا
jasmein_shekco
سمو الاميره
jasmein_shekco

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 11:37 am

حلوة اوووووووووى ياشمس وبعدين ساره كلمها فرنساوى هتمشي معاك زى الفل مش تقلق يعنى ههههههههههههههههه يامعجبينك ياشموستى بس بجد جامده اوى
shams
Admin
Admin
shams

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 11:28 pm

jasmein_koko كتب:
حلوة اوووووووووى ياشمس وبعدين ساره كلمها فرنساوى هتمشي معاك زى الفل مش تقلق يعنى ههههههههههههههههه يامعجبينك ياشموستى بس بجد جامده اوى

هنقر بقى من اولها هههههههههههههههههههههههههههههههه
نورتى الحلقه يا احلا ياثمينا فى الدنيا بجد
jasmein_shekco
سمو الاميره
jasmein_shekco

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 5:41 am

ربنا يخليك ياقمر منوره بيكوا بجد ونزل الحلقه اللى بعد كده عايزه اشوف هتعمل ايييييييييييييييييييييييييييييييييه
شيماء
سمو الاميره
شيماء

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 8:10 am

7elwa awy msh2a alahhh 3lak pgd ... u r realy talent
فاطمة الزهراء
جلاله الملكه .ملكه المنتدى
جلاله الملكه .ملكه المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام   الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 9:44 am

هيه حلوه بس لو في شوية مربي ورغفين ممكن نيجي نغمس معاك يا حج واللي ياكل لوحده يزور دا البت ساره ارتاحتلك اهيه وربنا مسهلهالك يا حلاوتك يا شمس ياللي مسدد فرنسا كلها ولا عنتر شايل سيفه

الحلقه الحاديه عشر من اوهام و احلام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقه الرابعه من اوهام و احلام زمن كان
» الحلقه السادسه من اوهام و احلام زمن كان
» الحلقه السابعه من اوهام و احلام زمن كان
» الحلقه الثامنه من اوهام و احلام زمن كان
» الحلقه التاسعه من اوهام و احلام زمن كان